Методичні рекомендації

Методичні рекомендації №б/н від 13.11.2017 "До 81-их роковин голодомору: пам’яті тих, хто чинив спротив геноциду"

Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА №339 від 01.11.2017 "Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності закладів освіти"

Інформаційно-методичні матеріали №б\н від 26.10.2017 "Умови та порядок проведення другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» (додатки)"

Розпорядження Київської обласної державної адміністрації №544 від 20.10.2017 "Про відзначення у Київській області Дня Гідності та Свободи"

Лист МОН України №1/9-554 від 13.10.2017 "Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»"

Посібник №б\н від 05.10.2017 "Нова українська школа: порадник для вчителя"

Посібник №б/н від 26.09.2017 "Проектна діяльність у початковій школі"

Інструктивно-методичні рекомендації №ІМЗ 9/203, 2017 від 22.09.2017 "Вивчення трудового навчання (технологій) за оновленими програмами"

Інформаційне повідомлення №б/н від 20.09.2017 "Навчально-методичні матеріали для вивчення англійської мови. 1 клас"

Методичні рекомендації №б/н від 15.09.2017 "Організація та зміст козацького виховання у загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладах Київщини в 2017/2018 н.р."

Закон України №№ 2145-VIII від 05.09.2017 "Про освіту"


Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Департаменти (управління) освіти і науки
обласних,Київської міської
державних адміністрацій
Обласні заклади післядипломної
педагогічної освіти

Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Просимо довести їх до відома вчителів
закладів загальної середньої освіти.
З повагою заступник Міністра Павло Хобзей

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році


Інформаційно-методичні збірники

"Інформаційно-методичний збірник" №10 (204) 2017 від 31.10.2017

"Інформаційно-методичний збірник" №9 (203) 2017 від 25.09.2017

"Iнформацiйно-методичний збiрник" №8 (202) 2017 від 30.08.2017


Рекомендовані теми для проведення
Першого уроку
у 2018/2019 навчальному році

Щорічно міністерство пропонує свої варіанти тем для першого шкільного заняття. Такі теми не є обов’язковими та можу коригуватись вчителем. Важливо, щоб початок нового навчального 2018-2019 року налаштував дітей на навчання, дав їм достатню мотивацію та корисні роздуми.

Обираючи ту чи іншу тему, вчителі повинні:

  • орієнтуватись на вік школяра;
  • враховувати актуальність проблематики.

Для початкових — 1-4-х класів, доречними стануть такі теми:

  • “Діти об’єднують Україну”;
  • “Я люблю свою країну”;
  • Добре тим, хто вміє дружити”;
  • “Краса людини — її доброта”.

Учням 5-9-х класів можна запропонувати більш серйозні теми, що стосується політики країни, важливих екологічних чи інтеграційних процесів, наприклад:

  • “Наші земляки — герої Революції Гідності”;
  • “Хочемо, щоб усі жили в мирі”;
  • “Розкажемо Європі про себе”;
  • “Українці серед інших європейських націй”;
  • “Добрототворення — наша мета”;
  • “Повага до європейських цінностей”;
  • “Історія нескорених”

Для 10-11-х класів корисними будуть обговорення на теми:

  • “Як я бачу партнерські відносини Україна-ЄС”;
  • “Будуємо справжню демократичну країну”;
  • “Прагнемо миру!”.

Як провести урок

Звичайно, більше запам’ятається урок, якщо він буде проведений в якийсь оригінальний спосіб. Як варіант, можна його провести у формі екскурсії (традиційної чи віртуальної), у формі дебатів, конкурсів, командних ігор, круглого столу.

Для підсилення емоційної складової першого уроку можна доповнювати розповідь переглядом якоїсь презентації, відеоролика, уривків із документальних фільмів, малюванням, квестами, записами музичних творів чи віршів.

На перший урок до учнів старших класів корисно б було запросити достойних у місті осіб. Так, для розмови на тему державності, демократії та євроінтеграції варто запросити представників органів місцевого самоврядування, адміністрацій. Якщо ж мова йде про військові дії, тоді бажаними гостями стануть військові які захищають Україну зараз, чи відповідально робили це в якийсь інший період нашої державності.

Представники освітніх, наукових, культурних, благодійних, спортивних організацій також можуть приймати участь в обговореннях, висловлювати свою думку та заохочувати учнів до навчання та майбутній участі в державних, суспільних процесах.

Поєднання практичної та теоретичної складових допоможе зробити урок максимально цікавим та корисним для усіх учнів.

Плануючи перше шкільне заняття, вчителю важливо правильно розрахувати час та слідкувати за ним, аби встигнути обговорити усі передбачені питання.

Більше інформації можна дізнатися за посиланням...


КЛЮЧОВІ ЗМІНИ В ОНОВЛЕНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ 5-9 КЛАСІВ

Кiлькiсть переглядiв: 153

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.