Методичні та дидактичні розробки вчителів були представлені на VІІ Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти-2016», що проходила у березні 2016 р. Матеріали Боярської ЗОШ І – ІІІ ступенів №3 нагороджені золотою медаллю.

Боярська загальноосвітня школа і – ііі ступенів №3
Києво – Святошинської районної державної адміністрації
Київської області

Бондарчук Н.М. Контрольні роботи для 10 – 11 класів з алгебри (профільне навчання) : практикум / Н. М. Бондарчук. – Боярка, 2016. – 45 с.

Представлено контрольні роботи та заліки з усіх тем алгебри за 10 і 11 клас, в класах які навчаються за математичним, фізичним та фізико-математичним профілем, а так же підсумкові контрольні роботи за перший семестр і за рік. Вони розроблена на основі Державного стандарту базової і повної середньої освіти з урахуванням особливостей відповідних профілів навчання. Вміщено теми які можна винести на факультативні заняття: «Аксіоматична побудова алгебри», «Комплексні числа», «Матриця, використання матриць для розв’язування систем» тошо.

Адресовано вчителям математики загальноосвітніх, спеціалізованих навчальних закладів та учням десятих, одинадцятих класів класів.

Карась Н.І. Самостійні та контрольні роботи з навколишнього світу для учнів 3 класу (з курсу “Я і Україна. Навколишній світ” за педагогічною технологією “Росток”). Варіант 1 : навчально-методичний посібник. – Боярка, 2015. – 81с.

Навчально-методичний посібник укладений відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти танових Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнівпочаткових класів загальноосвітніх навчальних закладів (Початкова школа. – 2014. – № 4. – С.1-13), розроблені на основі чинної програми з інтегрованого курсу “Навколишній світ”, який реалізує навчальний предмет “Я і Україна” в 3 класі (Програма початкової школи. 3 клас. Я і Україна. Навколишній світ. – Суми: ТОВ НВП “Росток А.В.Т.”, 2006р.).

Вміщено самостійні та контрольні роботи з навколишнього світу для учнів 3класу і методичні рекомендації для вчителів.

Адресовано учням 3 класів та вчителям початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Карась Н.І. Самостійні та контрольні роботи з навколишнього світу для 3 класу (з курсу “Я і Україна. Навколишній світ” за педагогічною технологією “Росток”). Варіант 2 : навчально-методичний посібник. – Боярка, 2015. – 81 с.

Навчально-методичний посібник укладений відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти танових Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнівпочаткових класів загальноосвітніх навчальних закладів (Початкова школа. – 2014. – № 4. – С.1-13), розроблені на основі чинної програми з інтегрованого курсу “Навколишній світ”, який реалізує навчальний предмет “Я і Україна” в 3 класі (Програма початкової школи. 3 клас. Я і Україна. Навколишній світ. – Суми: ТОВ НВП “Росток А.В.Т.”, 2006р.).

Вміщено самостійні та контрольні роботи з навколишнього світу для учнів 3класу і методичні рекомендації для вчителів.

Адресовано учням 3 класів та вчителям початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Ткаченко І.П. Галерея кімнатних рослин (інформаційно-творчий звіт) : збірник. – Боярка, 2015. – 54 с.

Представлено матеріали з історії кімнатного квітникарства, засоби догляду за кімнатними рослинами, дані про хвороби кімнатних рослин, освітлення та підживлення кімнатних рослин, правила вибору кімнатних рослин для приміщення, практичні поради по вегетативному розмноженню кімнатних рослин, а також матеріали для проведення екскурсії з теми «Галерея кімнатних рослин».

Адресовано вчителям біології загальноосвітніх навчальних закладів.

Ткаченко І. П. Птах року – 2015 (інформаційно-творчий звіт про проведення природоохоронно-пропагандиської акції) / І.П. Ткаченко, В.В. Прахніцька, Л.І. Тарасюк, Н.О. Шалабай. – Боярка, 2015. – 29 с.

Запропоновано план проведення природоохоронної акції «Птах року – 2015», яка відбулась у жовтні 2015/2016 н. р.. в школі. В дану збірку увійшли дані про біологічні особливості, особливості розмноження та способу життя, особливості харчового раціону сойки, а також малюнки, кросворди, ребуси та головоломки дітей присвячені птаху року – 2015.

Адресовано вчителям біології загальноосвітніх навчальних закладів та керівникам гуртків.

Кучеренко В.В. Країна здійснення мрій : програми виховної роботи в школі / В.В. Кучеренко, Н. О. Слободяник, Т.О. Снігур, І.В. Караульна. – Боярка, 2015. – 75 с.

Представлено авторські програми з виховної роботи, розроблені з метою систематизації виховних завдань та цілей, спрямованих на розвиток компетент­ної особистості, здатної проявити себе у всіх сферах життєдіяльності, а також з метою організації активного, змістовного дозвілля, що розвиває ініціативу дити­ни, сприяє формуванню системи ціннісних ставлень, життєвих компе­тен­цій учнів, цілеспрямованого опанування особистістю системи різних соціаль­них ролей. Представлені програми охоплюють виховний процес молодшої, середньої та старшої школи. Зміст кожної програми висвітлює реалізацію певних виховних завдань, відповідно до вікових особливостей, через різному­нітні форми виховної роботи, представлені у відповідних розділах.

Адресовано класним керівникам та заступникам директора з виховної роботи.

Кучеренко В.В. Впровадження тьюторських технологій в систему виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу : програма та система виховної роботи в школі на основі тьюторства / В. В. Кучеренко. – Боярка, 2016. – 47 с.

Представлено опис виховної системи класу з теми «Кожна особистість дитини-безмежний Всесвіт», що являється фундаментом виховного простору у рамках реалізації Всеукраїнського експерименту: «Тьюторська технологія, як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» та відображає процес виховання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність, а також визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу. Концепція системи практично розкривається у програмі виховної роботи: «Розкриття внутрішнього Всесвіту дитини – шлях до тріумфу особистості», метою якої є розвиток високоінтелектуальної, компетентної, свідомої особистості з громадянською позицією, здатною до самореалізації та прояву своїх можливостей у різних сферах життєдіяльності.

Адресовано класним керівникам старших класів та заступникам директорів з виховної роботи, які планують впроваджувати технології тьюторства в систему виховної роботи класу чи закладу.

Слободяник Н.О. Самостійні роботи з навколишнього світу для учнів 2 класу. – Боярка, 2015. – 25 с.

Вміщено самостійні роботи для учнів 2 класу, які працюють за педагогічною технологією «Росток», розроблені відповідно до вимог «Програми для середньої загальноосвітньої школи «Я і Україна. Навколишній світ. 1 – 4 класи».

Адресовано педагогічним працівникам загалноосвітніх навчальних закладів.

Тарасюк Л.І. Основи екологічно безпечного харчування. Екотрофологія : програма факультативного курсу для учнів 9-(10-х) класів загальноосвітніх шкіл / Л. І. Тарасюк. – Боярка, 2015. – 42 с.

Програма висвітлює одну з актуальних проблем сьогодення – формування навиків здорового способу життя, зокрема здорового харчування. Учні мають можливість ознайомитися з основними поняттями про складові продуктів харчування в умовах погіршення екологічної ситуації та збільшення негативного антропогенного впливу, вивчити способи досягнення екологічної чистоти довкілля та харчових продуктів.

Адресовано вчителям біології загальноосвітніх навчальних закладів.

Посікера І.П. Показникова та логарифмічна функції : збірник. – Боярка 2015. – 34 с.

Розглянуто властивості показникової та оберненої до неї, логарифмічної функції. На основі викладених теоретичних результатів вивчаються методи розв’язання показникових і логарифмічних рівнянь та нерівностей. Навички для розв’язання показникових і логарифмічних рівнянь та нерівностей потрібні учням, які бажають не тільки успішно навчатися, але і добре підготуватися до подальшого профільного вивчення предмета.

Адресовано вчителям математики загальноосвітніх навчальних закладів.

Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.