Мета функціонування центру полягає у створенні системи профорієнтаційного супроводу дітей та учнівської молоді, що забезпечить їхню успішну самореалізацію в структурі соціально-економічних відносин, сприятиме формуванню професійної перспективи, розгорнутих життєвих планів, спрямованих на вибір професії і ствердження себе як суб’єкта професійної діяльності.


Нормативно-правова база профорієнтаційної діяльності

/Files/photogallery/909/Изображение 053.jpg/Files/photogallery/909/DSC_0037!.jpg

Проект: «Школа професійного успіху»

Актуальність проекту:

Вдалий вибір професії – основа формування успішної особистості в житті. Здійснити цей відповідальний крок слід свідомо, враховуючи свої нахили та здібності, особисті та громадські інтереси. Вдалий вибір професії залежить від можливості особистості співвідносити власні можливості із вимогами певної професії, а також – від здатності адаптуватися до мінливих соціально-економічних умов і хоча універсальних рецептів немає, алгоритм успішного вибору професії здатний допомогти у пошуку власного «я» та вибору однієї професії на все життя.

Мета проекту: Ознайомлення учнів зі світом професій, підготовка старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії з урахуванням власних вподобань та здібностей, формування в учнів готовності до професійного самовизначення.

Завдання проекту:

1. Формування чіткого уявлення учнів про світ професій.

2. Створення умов для професійного самовизначення та розвитку власних здібностей шляхом залучення до колективних творчих справ.

3. Вивчення ринку праці нашого регіону.

4. Створення алгоритму успішного вибору професії

5. Формування свідомого ставлення особистості до свого майбутнього професійного життя

Шляхи реалізації програми:
1 етап.

Завдання: Ознайомлення зі світом професій. Формування чіткого уявлення про світ професій. Вивчення ринку праці.

Форми роботи:

- Зустріч з представниками обласного державного центру зайнятості

- Екскурсія до районного центру зайнятості

- Перегляд Всеукраїнського конкурсу КВН ПОУМУ: «Обери майбутнє» за участю учнів класу, що є членами команди КВН «Вітаміни»

- Інтерактивна гра: «Вивчаємо ринок професій»

2 етап

Завдання: Створення умов для професійного самовизначення та розвитку власних здібностей шляхом залучення до колективних творчих справ. Визначення критеріїв вибору професії залежно від власних вподобань та здібностей.

Форми роботи:

- Проведення тренінгового заняття на тему: «Я живу за власним вибором»

- Проведення тренінгового заняття на тему: «Я планую своє подальше життя»

- Проведення тренінгового заняття на тему: «Моє майбутнє»

- Дискусія: «Сходинки до майбутнього»

- Дебати: «Працевлаштування чи навчання?»

- Рольова гра: «Пошук роботи»

- Створення алгоритму успішного вибору професій

3 етап

Завдання: Формування свідомого ставлення особистості до свого майбутнього професійного життя, визначення професійних вподобань.

Форми роботи:

- Проведення сімейного шоу спільно з батьками класу: «Ярмарка професій» (Батьки представляють свої професії )

- Презентація – захист професії, яка по душі.

- Відеомонтаж та фотоколаж презентацій: «Світ професій очима нашого класу»

Очікувані результати:

Орієнтація учнів на сучасному ринку праці

Розуміння правильної стратегії вибору професії

Визначеність учнів щодо професійного вибору чи професійних вподобань

Кiлькiсть переглядiв: 119

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.